Saturday, September 25, 2010

Just a quick update

Въпреки че през изминалата седмица по една или друга причина ми беше отпаднало и тъжно, успявах да се утеша с миниатюри и понапълних двата магазина (в etsy и dawanda) основно с бижута..
Although the last week for one reason or another I felt sad and dispirited I managed to find comfort in miniature food and I filled my shops (in etsy and dawanda) mainly with jewelry ..

A най-новата миниатюра... За да се сбогувам с лятото и да изгоня напоследък налегналата ме депресия направих малко сладолед. Наистина малко..
And the newest miniature.. To say goodbye to summer and to drive out the recently settled in me depression I made a little ice cream. Very little..


А сега изчезвам да правя тикви ...
Now I'm away to make pumpkins... :)

6 comments:

  1. Maravilloso, enhorabuena.
    besitos ascension

    ReplyDelete
  2. Веси ,страхотно е !
    Защо не снимаш процес на изработка на тиква например?За нас би било много интересно. Хубав и топьл есенен ден ти желая! И усмивки...

    ReplyDelete
  3. Весенце, отново си сътворила една наслада за душата! Много ми се ще да видя миниатюра на въртележка с кончета. Какво ще кажеш, хвърлих ли ти ръкавица, а? Поздрави и много слънчеви мигове, въпреки лошото време навън.

    ReplyDelete
  4. Благодаря ви!

    Рачето аз не съм сигурна дали ще ми се получат тиквите, тъй като за пръв път правя :D Но със сигурност скоро ще снимам нещо стъпка по стъпка :}}}

    Гери, направо ми хвърли и ръкавица, и шал даже :D Идеята е страхотна; мечтая си някой ден да мога да направя нещо такова :))

    ReplyDelete