Tuesday, July 13, 2010

Награда!! An Award!


Получих наградка! Иволина,  много ти благодаря за нея и за хубавите думи. А ето ги и правилата:
1. Каква беше първата ви картичка? Ако имате възможност, покажете я!
2. Коя картичка от сътворените от вас харесвате най- много? Покажете ни я!
3. Изпратете наградата на 5 блога.

По принцип не правя много картички. Обикновено с подарък правя и картичка, която да съвпада с опаковката и съдържанието, а също така и за хората, които си поръчат нещо от мен (тук). И все пак...

1. Първата картичка:
Бяха всъщност две - за мама и тате. Била съм на около 7 години мисля. Помня, че бях прекопирала картинки с индиго и ги бях оцветила с моливи. На картичките пишеше 'Обичам те, мамо/тате'
2. Любимата картичка:
Засега това е тази с маковете.
3. Ето ги и любимите ми картичкомайсторки:
- Гери 'Arcadia'
- Данка 'Цветни Фантазии'
- Злати 'Simply Perfect'
- Рали 'Майсторийките на Рали'
- Рачето 'Лято, скрапбукинг и още нещо'

I received an award! Thank you for this, Ivolina and thank you for the nice words :) Here are the rules:
1. What was the first card you made? Show it if you can!
2. Which is the card that you like most of these you created? Show it!
3. Give the award to 5 bloggers.

Well, I don't make much cards as a whole - you know my recent obsession.. But usually when I give a present I make also a card to match the wrapping and the content. I make also cards for people who buy from me (example). And yet..

1. My first card:
They were actually two - for mom and dad. I must have been about 7 yrs old I think. I remember that I copied some pictures with carbon paper and colored them. On the cards was written 'I love you mum/dad'
2. My favourite card:
To this moment it's the one with the poppies.
3. Here are my favourite card makers :)
- Geri 
- Danka
- Zlati
- Rali
- Racheto

4 comments:

  1. Много ти благодаряяя :) Това значи много за мен :))) наистина :) Благодаря ти :)

    ReplyDelete
  2. Веси, много ти благодаря за наградата....трогната съм и наистина тя означава страшно много за мен! Още един път да изкажа възхищението си от невероятното ти творчество - уникална си!:)

    ReplyDelete
  3. Благодаря за наградата!

    ReplyDelete
  4. Веси, изключитолно много ме зарадва с твоята оценка! За мен тя е особено ценна, поради факта, че аз истински се прехласвам от твоето творчество!Благодаря ти от сърце!

    ReplyDelete