Monday, June 7, 2010

Pound Cake preparation board





Миниатюра в мащаб 1:12 представяща приготвянето на шоколадов кекс. Чинийката, формата за кекс, лъжицата и кутията са купени, останалото е ръчно направено. Използвах каквото и друг път - полимерна глина, хартия, дърво, плат, акрилни бои.. 

This is a dollhouse miniature in 1:12 scale presenting the preparation of chocolate pound cake. Everything except the dish, cake-form, little spoon and box is handmade. I used what I usually do - polymer clay, paper, wood, cloth, acrylic paints...




С тази миниатюра реших да участвам в предизвикателството на Двете елши. Темата е 'Кухнята'. Като я видях просто не можах да се сдържа. Първоначално мислех да опитам да направя картичка, но прочетох, че мога да участвам и с проект. Та ето го моят.

With this miniature I decided to participate in the Challenge of Dvete elshi. The theme is 'Kitchen' and I just couldn't resist. At first I thought to try making a card but then I read that I could participate with a project too. So here is mine.

21 comments:

  1. Супер е миниатюрата! Чакаме и рецепта за шоколодовия кейк!

    ReplyDelete
  2. просто е страхотно, суперри толкова малко

    ReplyDelete
  3. уоу, аз съм без думи
    невероятна миниатюра!

    ReplyDelete
  4. Уау, страхотно, май вече виждам победителя ;) - стискам ти палци!

    ReplyDelete
  5. Уауууууу, невероятна идея!!! Направо... невероятно е! Браво!
    Рали

    ReplyDelete
  6. Прекрасен проект, за пръв път виждам толкова изпипана миниатюра - счупеното яйце, лъжичката, салфетката и изпечения кекс... смятам, че ти трябва да победиш! Стискам палци :)))

    ReplyDelete
  7. Останаха ми очите, неветоятно, красота. От мен имаш първо място :)

    ReplyDelete
  8. Мале,мале и аз съм впечатлена,колко перфектно е всичко!!!

    ReplyDelete
  9. Лелеееееее - уникално е!Счупеното яйце ми е фаворита!!!

    ReplyDelete
  10. Много интересно е яйчецето и всичко останало също

    ReplyDelete
  11. yumm looks so delicious.. ;)

    christina

    ReplyDelete
  12. Страхотна е наистина и аз останах без думи ,а майчето ахна като я видя:))))))Поздравления:)))

    ReplyDelete
  13. Великолепен е шоколадовият кейк. Всичко е перфектно изпипано.
    Голям майстор си на миниатюрите.

    ReplyDelete
  14. Благодаря много на всички!! Много се радвам, че ви харесва :))))

    ReplyDelete
  15. Направо върха!Толкова реалистично,че ниякой наистина може да си помисли че си пекла толкова мъничък кекс! Невероятно е!

    ReplyDelete
  16. Wow, страхотна работа! Направо нямам думи. Поздравления!

    ReplyDelete
  17. ееее това е! истинско очарование!РЕспект!

    ReplyDelete
  18. Какво да кажа и аз?????Просто съм очарована!!!Толкова изящно!

    ReplyDelete
  19. И ... честита награда! Напълно заслужена!

    ReplyDelete
  20. Страхотни!!! Не знам дали огладняваш, докато ги правиш, но аз огледнявам само, докато ги гледам :D

    ReplyDelete
  21. НЕВЕРОЯТНО ТВОРЕНИЕ! Нямам думи , скоито да кажа колко съм впечатлена! Честита награда - напълно заслужена, никой не се съмняваше в това! Поздрави!

    ReplyDelete