Friday, June 11, 2010

In outer space



Въпреки че това е блог за миниатюри ще си позволя да ви заведа за малко в безвъздушното пространство. Моят малък брат (8г.) много обича да рисува в Paint и винаги ме удивява. Исках просто да ви покажа някои от любимите ми негови рисунки, а смятам че и той самият ще се радва да ги види тук :D


Although this is a blog about miniatures I am going to allow myself to take you in outer space for a while. My little brother, 8 yrs old, loves to draw in Paint and always fascinates me. I just wanted to show you my favourites of his drawings and I believe he will also be glad to see them here.





3 comments:

  1. Tova verno li Vanio go e sytvoril :)) bravo :)

    ReplyDelete
  2. wow!! i e samo na 8?! neveroqtno! opredeleno ima talant. :)

    ReplyDelete