Sunday, June 27, 2010

Ice Cream Pendants



Hey hey! I had a really nice weekend and my second order made me happy! Except for that I finally finished working on the ice cream pendants. The making was fun but the pictures are always tiresome.

I usually take about 50 pictures of one item because more than two thirds of them are crappy and unfocused. Then I choose the good ones, brighten them up, fix the colors (because I have terrible light in my room sometimes), center them and so on.. It takes long before I can show you what I've done. I'm so slow with pictures..

Hm I still have a hundred to fix! :D But first I'll get some sleep.. ;) 

Хей, здравейте отново! Прекарах един хубав уикенд и съм щастлива от втората си поръчка. Освен това най-накрая приключих със сладоледите-висулки. Работата си беше приятна, разбира се, но снимките са винаги изморителни.

Обикновено правя около 50 снимки на едно нещо, защото повече от две трети от тях не стават за нищо. След това избирам добрите, изсветлявам ги, оправям им цветовете (защото светлината в стаята ми е ужасна понякога), центрирам ги и тн. Отнема дълго време преди да мога да ви покажа какво съм направила. Бавна съм със снимките.. 

Даже имам още стотина за оправяне! :D Ноoo първо ще поспя.. ;) 

Поздрав най-сърдечен,

Веси

2 comments:

  1. Идея си нямам как го постигаш, но направо ми се дояде сладолед, като ги гледам... И то точно от този вид - насипен и без някакви ядки и примеси... трудно се намира вече такъв, а твоят направо ми напомня на сладоледа, който обичах да си хапвам в родното ми място :) ммммм... Абе какво се разбъбрих пак - исках да кажа, че са СТРАХОТНИ, ПРЕКРАСНИ, НЕВЕРОЯТНИ!

    ReplyDelete